Hansgrohe schrijft designverhalen

Creatieve ideeën zijn thuis bij Hansgrohe. De onderneming bindt zich wereldwijd aan succesvolle designers. Ze organiseert workshops met gerenommeerde creatieve geesten en ontwerpers, die de badkamervisies van morgen ontwikkelen. Dit opmerkelijk engagement tot het creatieve proces, heeft Hansgrohe de afgelopen jaren internationaal ruim 400 onderscheidingen opgeleverd.

Philippe Starck gebruikt zijn creatieve talenten voor Axor

Een hele reeks van 's werelds belangrijkste designers werkt voor de Hansgrohe AG. Samen met deze creatieve geesten zoekt de onderneming naar nog betere oplossingen voor bijzondere en karaktervolle badkamerontwerpen.

hansgrohe, één van de designleiders in de sanitaire sector

Elk jaar slepen premium producten van hansgrohe prijzen in de wacht op internationale designwedstrijden : voor hun uitstekende kwaliteit, functie en esthetiek. Meer dan 500 designprijzen van onafhankelijke jurypanels maken de Hansgrohe Groep een designleider in de sanitaire industrie.

AXOR WaterDream 2016

De badkamer verder denken, vrije ruimtes creëren, vastgeroeste patronen doorbreken: daarvoor voert Axor een open, interdisciplinaire dialoog. Aan de „Axor WaterDream“ namen tot op heden vijf gerenommeerde designers deel.

Internationale architecten discussiëren over water en architectuur

De workshops 'Axor AquaTektur' bieden een platform voor fundamenteel onderzoek rond de verbintenis tussen water, mens en ruimte. Internationale architecten discussiëren over de laatste nieuwe mogelijkheden om water en architectuur te combineren.

Hansgrohe maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Je kunt alle cookies accepteren of het gebruik van cookies zelf aanpassen en onsze verklaring omtrent de bescherming van persoonsgegevens inzien.

   

Ik accepter alle cookies