Van de douchestang tot aan digitaal geregeld XXL-doucheplezier: Innovatiegeschiedenis in één oogopslag.

Flash Player hier downloaden

Hansgrohes innovatiegeschiedenis

Mijlpalen in de badkamerhistorie

Van het nevelapparaat tot digitaal geregeld XXL-doucheplezier: Sinds 1901 bepalen uitvindingen uit de denktank in het Zwarte Woud het wereldwijde badkamerlandschap. Vele producten, concepten en oplossingen die bij Hansgrohe ontwikkeld en ontworpen zijn, gaven de internationale sanitairbranche nieuwe impulsen. Sommige schreven badkamergeschiedenis, mogelijk zelfs cultuurgeschiedenis. Zo´n lang succesverhaal schept verplichtingen – en spoort aan om zijn tijd steeds ver vooruit te zijn.

Knutselen en testen, controleren en perfectioneren

Hansgrohe kijkt terug op een rijke innovatiecultuur. Badkamerprofessionals behalen ongeveer een derde van de totale omzet met productinnovaties. Ontwikkelingstijden en innovatiecycli worden steeds korter: vanaf het eerste idee tot aan het afgewerkte product verstrijken tegenwoordig nog maar twaalf tot achttien maanden.

Hansgrohe maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Je kunt alle cookies accepteren of het gebruik van cookies zelf aanpassen en onsze verklaring omtrent de bescherming van persoonsgegevens inzien.

   

Ik accepter alle cookies
<% } //bolIsPublishMode %>