Talisman

Algemene voorwaarden voor het programme de fidélité Talisman

Ontdek meer over de Talisman loyaliteitsprogramma:

  • website: https://pro.hansgrohe.be/nl/service/talisman
  • email: info@hansgrohe.be

1. Toepasselijkheid

Het Talisman programma voor sanitairspecialisten (hierna ‘Talisman loyaliteitsprogramma’ genoemd) wordt georganiseerd door

HansgroheN.V.

Internationalelaan 55K

1070 Anderlecht

hierna ‘Hansgrohe’ genoemd) ter ondersteuning van de zelfstandige sanitairinstallateur.

1.1 Het doel van het programma is om de aankoop en installatie van bepaalde producten door de sanitairspecialisten te belonen. Hiervoor maakt Hansgrohe voor elke deelnemende sanitairspecialist een deelnemersrekening aan. Deelnemers ontvangen volgens de volgende bepalingen punten in de vorm van Talismannen op hun deelnemersrekening voor de aankoop van hansgrohe producten. De Talismannen kunnen worden omgezt in cashback.

2. Contact en informatie over Talisman

Deelnemers kunnen via de volgende kanalen contact opnemen met het hansgrohe Talisman team voor meer informatie

Tel.: +32 2 543 01 40

E-mail: info@hansgrohe.be

Website: pro.hansgrohe.be/nl/service/talisman

3. Registratie en deelname

3.1 Iedere zelfstandige sanitairinstallateur of eigenaar van een sanitairinstallatiebedrijf met woonplaats in België of Luxemburg kan deelnemen en door de aankoop en installatie van geselecteerde producten (zie punt 4 ‘Programmabeschrijving’) Talismannen verwerven. Om juridische redenen moet gegarandeerd zijn dat de deelnemer en de bedrijfseconomische decisionmaker één en dezelfde natuurlijke persoon zijn.  De deelnemer is verplicht de consument erover te informeren dat hij door zijn deelname aan het Talisman loyaliteitsprogramma beloningen ontvangt. Distributeurs, tussenhandelaars, webwinkels, bouwmarkten en soortgelijke verkoopmodellen inclusief hun medewerkers zijn van deelname uitgesloten. Hetzelfde geldt voor medewerkers van Hansgrohe en Hansgrohe SE of andere gelieerde ondernemingen

3.2 De deelname aan het Talisman loyaliteitsprogramma veronderstelt de aanvaarding van deze deelnamevoorwaarden bij de registratie. Hansgrohe behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de deelname van personen of bedrijven om gewichtige redenen te weigeren. Hansgrohe behoudt zich te allen tijde het recht voor om het recht op deelname ook na de registratie nog te controleren en eventueel weer in te trekken. Verder behoudt Hansgrohe zich het recht voor om bij misbruik de deelnemer uit te sluiten van verdere deelname aan het Talisman loyaliteitsprogramma . Er bestaat geen wettelijke aanspraak op deelname

3.3 Het rekeningsaldo van de deelnemer kan uitsluitend online worden geraadpleegd met behulp van een wachtwoord en via de communicatie bij het programma. De deelnemer moet zijn inloggegevens beveiligen tegen toegang door derden, om misbruik te voorkomen.

4. Programmabeschrijving

De Talismannen zijn QR-codes, die op een geselecteerd deel van het assortimenten terug te vinden zijn. Talismannen die niet werden verworven door de aankoop van producten door de deelnemer (maar bvb. door derden die niet voor deelname in aanmerking komen), zijn niet geldig.

In het kader van het Talisman loyaliteitsprogramma krijgen de deelnemers de mogelijkheid om Talismannen te verzamelen en deze vervolgens in te wisselen voor cashback. Raadpleeg ook onze regelmatige informatie over speciale Talisman acties.

5. Verzamelen van Talismannen

5.1 De onder punt 4 genoemde producten zijn voorzien van halve of hele Talismannen in de vorm van QR-codes. Wanneer de deelnemer een bepaald aantal Talismannen verzameld heeft, kan hij deze laten uitbetalen. Bij de QR-codes staat ook altijd de betreffende waarde afgedrukt. Het gaat hierbij om de minimale hoeveelheid, die in het kader van acties naar boven kan afwijken.

5.2 Verzamelde Talismannen zijn ten minste 2 jaar geldig en vervallen op 31 december van het tweede kalenderjaar na het jaar waarin ze werden gecrediteerd, d.w.z. dat de geldigheidsduur van de Talismannen – naargelang het moment waarop ze worden gecrediteerd – tussen twee en drie jaar bedraagt.

5.3 Het doorgeven van Talismannen aan derden (bvb. via directe verkoop) is in strijd met deze voorwaarden. Bovendien mogen QR-codes alleen op de Talisman rekening van het eigen bedrijf gescand en bijgeschreven worden. In geval van een overtreding heeft Hansgrohe het recht de deelnemer uit te sluiten van het Talisman loyaliteitsprogramma.<

6. Inzenden en inwisselen van de Talismannen

6.1 Om Talismannen in de vorm van QR-codes op uw rekening te kunnen boeken, moet u een app downloaden. Ga voor meer informatie naar pro.hansgrohe.be/nl of bel :+32 2 543 01 40. Talismannen in de vorm van groene jetons is niet langer toegestaan.

6.3 De inwisseling van de Talismannen gebeurt bij Hansgrohe door contante uitbetaling.

Een contante uitbetaling van de verzamelde Talismannen is mogelijk vanaf 100 en tot maximaal 5000 Talismannen. De uitbetaling van de Talismannen geldt als een korting op de levering van Hansgrohe en mag alleen op een bedrijfsrekening worden uitgevoerd.

Alleen sanitairinstallateurs of eigenaars van een sanitairinstallatiebedrijf die, zoals gedefinieerd in punt 3, recht op deelname hebben, kunnen Talismannen laten uitbetalen.

6.4 De fiscale aangifte van de uitbetaling valt onder de verantwoordelijkheid van de deelnemer. Om juridische redenen kan Hansgrohe deze belasting niet algemeen op zich nemen.

6.5 De beslissing of een deelnemer recht op deelname heeft en/of de ingezonden Talismannen worden ingewisseld, is te allen tijde de bevoegdheid van Hansgrohe. Talismannen die onrechtmatig werden verworven en daarom niet kunnen worden ingewisseld, zoals beschreven onder punt 4, worden door Hansgrohe ingehouden. Het staat Hansgrohe vrij de deelnemer te vragen om met aankoopbonnen te bewijzen dat hij de AXOR of hansgrohe producten heeft aangekocht.

7. Contante uitbetaling

7.1 De deelnemer kan de talismannen gebruiken om een contante uitbetaling te verkrijgen zodra hij het aantal talismannen heeft verworven dat nodig is voor de betreffende beloning en deze zijn bijgeschreven op zijn Talisman deelnemersaccount

7.2 Talismannen bij AXOR producten worden op de cashbackrekening bijgeschreven en kunnen alleen tegen contante betaling worden ingewisseld. Inwisselen tegen beloningen in natura, vouchers of reis- en eventbeloningen is in dit geval niet mogelijk.

8. Omruiling

Hansgrohe zal het bedrag overmaken naar het door de deelnemer opgegeven IBAN nummer, en kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele nadelige gevolgen bij een niet of onjuist gecommuniceerde t IBAN nummer. Cash betaling is niet mogelijk.

9. Aansprakelijkheid en garantie

9.1 In geval van opzet of grove nalatigheid en bij het ontbreken van een gegarandeerde eigenschap is Hansgrohe in overeenstemming met de wettelijke bepalingen aansprakelijk voor alle schade die daar het gevolg van is. Dit geldt ook in het geval van lichte nalatigheid die letsel, overlijden of gezondheidsschade tot gevolg heeft.

9.2 Indien Hansgrohe door lichte nalatigheid in gebreke blijft, indien de prestatie voor Hansgrohe onmogelijk geworden is of indien Hansgrohe een essentiële plicht verzuimt, is Hansgrohe voor de hierdoor veroorzaakte materiële en financiële schade aansprakelijk, voor zover het om te voorziene, typische schade gaat.

9.3 Voor het overige is de aansprakelijkheid van Hansgrohe bij lichte nalatigheid en voor alle indirecte schade en gevolgschade uitgesloten

10. Wijziging van de deelnamevoorwaarden

Hansgrohe behoudt zich het recht voor om het Talisman loyaliteitsprogramma stop te zetten met inachtneming van een redelijke termijn of, in geval van gewichtige redenen, ook zonder een dergelijke termijn. Bovendien behoudt Hansgrohe zich het recht voor om deze deelnamevoorwaarden te wijzigen. Eventuele rechten die bij de stopzetting van het Talisman loyaliteitsprogramma of bij de wijziging van de deelnamevoorwaarden al verworven zijn, blijven onaangetast. De wijziging van de deelnamevoorwaarden geldt als goedgekeurd, als de deelnemer zijn deelname niet binnen 4 weken na mededeling van de wijziging opzegt of als de deelnemer na afloop van deze termijn nieuwe Talismannen verzamelt. Hansgrohe is als enige bevoegd voor de interpretatie van deze deelnamevoorwaarden.

11. Opzegging

De deelnemer kan zijn deelname aan het Talisman loyaliteitsprogramma te allen tijde zonder opzeggingstermijn beëindigen. De opzegging vindt automatisch plaats, zodra u uw profiel in het PRO-gedeelte verwijdert. De verzamelde punten moeten vooraf worden ingewisseld. Niet-ingewisselde punten vervallen met het verwijderen van de deelnemersrekening. Indien de deelnemer alleen zijn deelname aan het Talisman loyaliteitsprogramma wil opzeggen, moet hij contact opnemen met info@hansgrohe.be

12. Privacyverklaring

Hansgrohe beschermt uw persoonsgegevens en neemt adequate maatregelen voor de beveiliging ervan. Als u persoonsgegevens zoals uw naam, adres, bankgegevens, e-mailadres of telefoonnummer opgeeft, worden deze gegevens gebruikt voor de uitvoering van het Talisman loyaliteitsprogramma en voor marketingdoeleinden van Hansgrohe N.V.. Aan de hand van de reactiegegevens en interesses van de deelnemer worden aangepaste gebruiksprofielen aangemaakt. Uw gegevens worden niet aan derden doorgegeven. Een uitzondering hierop vormen de dienstverleners die in opdracht van Hansgrohe N.V. handelen, en andere derden, zoals bvb. bedrijven die met Hansgrohe N.V. verbonden zijn. De toestemming kan te allen tijde schriftelijk of per e-mail aan info@hansgrohe.be worden ingetrokken. Meer informatie vindt u op: https://pro.hansgrohe.be/nl/gegevensbescherming